Година | Месец | Недеља | Дан |
---|---|---|---|
11 | 136 | 591 | 4140 |
Првог дана 45. Међународног Сајма туризма у Београду, на штанду Канцеларије за КиМ, под слоганом "Доживи Косово и Метохију" представљен је богат програм локалних туристичких организација из Косовске Митровице, Зубиног Потока и Штрпца у циљу представљања културно-историјског наслеђа, традиције, гастрономске и туристичке понуде.
Посетиоцима штанда Канцеларије за КиМ се данас пре свега представила туристичка организација из Косовске Митровице својим промотивним филмом и виртуелном реалношћу уз помоћ које су посетиоци имали могућност да “доживе дух града”. Митровчани су промовисали и бројне културне манифестације које се одржавају у овом граду, међу којима је свакако једна од најзначајнијих и музички Џез&Блуз фестивал. Промоција туристичких потенцијала Косовске Митровице обогаћена је извођењем нумере “Мој град” уз пратњу градског хора , као и представљањем знаменитих места и историјата града.
Туристичка организација Зубин Поток је у оквиру презентације представила туристички потенцијал ове општине, а уприличен је наступ Културно-уметничког друштва „Мокра Гора“, уз презентацију и дегустацију домаћих производа Земљорадничке задруге „Зубин Поток“. Уз већ поменуте, на штанду Канцеларије за КиМ су своје производе и услуге представили и излагачи туристичке организације „Седеф”, „Колашин превоз” и Outdoor In.
На крају првог дана сајма у склопу програма општине Штрпце уприличена је презентација традиционалних ручних радова и народне ношње са подручја Косова и Метохије, као и дегустација аутентичног и јединственог шарског сира, меда, воћних ракија, производа од малине и шумских плодова.
Година | Месец | Недеља | Дан |
---|---|---|---|
11 | 136 | 591 | 4140 |